YOUNG VICTORIA FILM YORUMU



Merhabaaaa

Bir film yorum yazısıyla karşınızdayım.Tam bir filmkolig (böyle bir kelime yok muhtemelen)olabilirm.Bıraksanız hergün bir film izlerim ama internet kapasitesi ve kendi vicdanım sebebiyle kendimi sınırlandırıyorum.Yine de malum yaz geldi okullar tatil boş zamanda var film izleme sıklığını arttırabiliriz bence.

Bundan bir hafta önce oturdum ne izlesem izlesem diye düşündüm aklıma hiç bişey gelmedi.Bende film sitelerine girdim şmyle bir dolaştım gözüme takılan bu filme tıkladım.

Öncelikle filmin konusundan bahsedeyim adından da anlayacağınız üzere İngiliz Kraliçesi
 Victoria nın gençlik yıllarını anlatıyor.

"Üç dalda aday gösterildiği Oscar ’ı en iyi kostüm dalında kazanan Young Victoria – Genç Victoria , Britanya tarihinin en uzun tahtta kalan kraliçesi Kraliçe Victoria’nın genç yaşında iktidara yürüyüşünün öyküsü anlatılıyor…   Genç Victoria’da, Kraliçe Victoria’nın kraliyet ailesi içindeki iktidar kavgalarının nesnesi olmaktan, Prens Albert (Rupert Friend) ile yaşadığı romantik yakınlaşmaya ve dillere destan evliliğine kadar değiniliyor. Genç Victoria’nın (Emily Blunt) drama, romans, siyasi entrikalar ve nefes kesici bir sinematografiyle örülü öyküsü, İngiliz oyunculardan oluşan kadrosuyla daha da güçleniyor."

Evet konu bu.
Şimdi öncelikle ingiliz tarihi filmleri daha doğrusu genel olarak tüm ingiliz filmleri iç karartıcı bence.Filmde öyleydi gerek karakterler gerekse sahneler karanlık hele mobilyalardan bahsetmiyorum bile.Ama ingiliz edebiyatı ve tarihi bu şekilde yapcak bişey yok.Film genel olarak Victorianın çocukluğundan beri baskı içinde büyümesi ve 18 yaşına bastığında amcasının ölmesi üzerine  tahta geçecek kimse olmadığından tahta geçmesi, arkasından dönen siyasi entrikalardan oluşuyor.Ha bide sevdiceği var Albert.




Onun dışında Victoria'yı çok donuk buldum belki gerçek hayatta da öyledir ama kızın bakışları beni korkuttu.Bu arada söylemeden geçemiyicem gerçek Victoria ya göre filmdeki kız baya güzeldi.


Eğer tarihi filmlerden hoşlanıyorsanız gayet izlenir.Fakat izleeken "ah ah,vah vah,aaa," diye sesler çıkarmama sebep olmadı.Yani çok etkilenmedim.

Yorumlar

  1. Bizim internetin kotası dolmuş , bir yıldır dolmuyordu artık ne kadar kullandıysak -.- izleyemiyorum hiçbir şey . Tahta geçicek kimse yok barim , şunu geçirelim demişler resmen :D Allah affetsin ama içi dışına mı yansımış derler hani , o nasıl sevimsiz bir teyze , tövbe yarabbim :D

    YanıtlaSil
  2. 😂😂😂 nasıl bitirdiniz 😂 aynen ya kadın baya donuk hayata karşı

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. yaniii daha güzel filmlerde var :))))))))))))

      Sil
  4. bi baksana son yazımaaa :)

    YanıtlaSil
  5. İzleyeceğim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. İngilizlerin çoğunun yüzü donuk oluyor ya gülmeyi çok sevmeyen bir millet :D Gerçek Victoria'ya başörtüsü taksak bizim kıyafetlerden giydirsek aynı bizim Emine teyze valla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhaaa:)) hiç bu açıdan bakmamıştım doğru tespit:)))

      Sil
  7. Deep önerdi,ben de izlemeye aldım sizi :)

    YanıtlaSil
  8. çok çok geçmiş olsuuun :)

    YanıtlaSil
  9. Daha önce İngiliz kraliçesiyle ilgili film izlememiştim. İzleyeceğim. Öneri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. birşey değil izledikten sonra fikrinizi benimle paylaşırsanız sevinirim :))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni Bloga Merhaba