Yeni Bloga Merhaba

 HERKEZE MERHABAAAA

Şuan çok açım...
Tek diyebileceğim bu.  Bir arkadaşımın ,canımmm arkadaşımın baskılarıyla - o canım arkıdiş ben oluyorum , Saliha Nur Turhan , nöriyonuz , iyiminiz 😂😂  - tekrar blog açmış bulunmaktayım. Bu arada bu blog açma işi bayağı zormuş . Blogu olan ve düzenli yazabilen herkesi canı gönülden takdir ve tebrik ediyorum. Şimdii ilk blog yazısında ne yazılır bilemiyorum...


  Neyse bari blog açma (tekrar) sebebimden bahsedeyim bildiğiniz üzere yaz geldi.Dedim ki bu yazı boş geçirmeyim ne yapsam ne yapsam tekrar blog açmaya karar verdim.Eski bloğumda cool olma çabalarım vardı(maalesef) ve kendimi çok samimi bulmamaya başladım.O yüzden bu bloğumda olabildiğince kendim olmaya çalışıcağım😂. İnşallah işi çok fazla abartmam:)


Blogumda tarif , gezi yazısı ,film yorumu ,popularizm ile ilgili yazılar yazmayı düşünüyorum.

Yorumlar

  1. Gizli ürün yerleştirme , hahahhaa :D hayır tabi ki de kendi reklamımı yapmıyorum :D Haydin bre , açılın yepisyeni blogger Zehra geliyor ^^

    YanıtlaSil
  2. Zehra, son yazıma bir bak, seni de mimledim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mimlemenin ne demek olduğunu az önce öğrenmedim:)))

      Sil
  3. hoşgeldiiiiiin o zamaaan :) saliha da şirinişkodur zaten :) eski blogunu biliyoz mu biz yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldummm😂 Evet öyledir🤔 onun ısrarları üzerine açtım inşallah devamlı olur.eski blogumu workpress üzerinden açmıştım memnun kalmadım o yüzden buraya geçtim 😄

      Sil
  4. Güzel bir ilk yazı olmuş, yani dediğiniz gibi yazı boş geçirmemek lazım , boş zaman çok, bir de blogda bir düzene oturunca artık kolay olmaya başlıyor ve okuyucular git Gide artıyor , umarım bol bol okuyucularıniz olur =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy inşallah şu an alışmaya çalışıyorum.Zoröanmıyo değilim 😂 yorumlara geç cevap vermemin sebebide bu 😂😂 öğrenicem inşallah

      Sil
  5. Hosgeldinnnn:) Saliha gibi bir arkadasin oldugu icin cok sanslisin bence 😂 her ne kadar reklam yapsada haha 😁😁 izle butonu koyarsan takip edebilirim.seni. abone olmayi hic sevmiyom da 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o sorunu çözücem inşallah.Saliha gibi bir arkadaşa sahip olak gerçekten güzel çok şey örendim ondan ama zorlukları da var tabii yazılarını okuyanlar tahmin eder bence;;)))duymasın:)

      Sil
    2. Duydum -.- bak şanslısın işte duydun mu :D kıymetimi bil , hahhaha:D birde şey diycem abone ola tıklayınca izleyiciler butonunda açılıyor zaten ^^

      Sil
  6. Hoşgeldinn :) Yeni bloggerler görmek çok keyif verici :) Bizlere keşfetme fırsatı sunan Deep'e de ayrıca teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. O zaman hoş geldin ve bol senli güzel paylaşımların olsun diyeyim ben de..DeepTone'un Bloglardan Seçmeler paylaşımından geldim sayfana..G+ ekledim seni..Sevgilerr...

    YanıtlaSil
  8. Ya ben ekledim dedim ama sayfada her hangi bir izleme,takip butonu göremedim..Ana sayfaya izleyiciler yada takipçiler eklentisi eklersen seve seve takip ederim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o sorunu en kısa zamanda çözücem inşallah :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

YOUNG VICTORIA FILM YORUMU