BUGÜN BAYRAM ERKEN KALKIN ÇOCUKLARRR...

Ahh nerede o eksi bayramlar diyerek mi başlasam yazıya bilemedim;))
Uzun süren ve hala devam eden yirmilik yaş dişim sebebiyle buralarda değildim maalesef.
 




   Şimdiiiii bu bayram ben ne yaptım hızlıca ondan bahsedeyim.Bizim ailede kuraldır Ramazan bayramı anne tarafına Kurban Bayramı baba tarafına gidilir.Bu bayramda annemin tarafı olan Ankarada'yız .Bizim bayram sabahlarımız bir gelenek haline gelmişti.Dayılar kuzenler yengeler dedemin evinde toplanır ve güzel bir kahvaltı yapılır.Kahvaltıdan sonra yengem dayımı''Fatih iki dakika gelsene'' ve aynı şekilde annem 'canım iki dakika gelir misin?'' diye içeriye çekerler onlar içeride banka durumunu ayarladıktan sonra tekrar herkes salona toplanır ve bayramlaşma faslı başlar.


Herkes paralarına kavuşurr:))
Bu bayram diğerlerinden farklı olarak yarın yani bayramın ikinci günü Konya'ya gideceğiz inşalah.Normalde bayramda çok gezmeyiz dedem ailenin en büyüğü olduğu için misafirimiz çok olur ama bu sefer dedem dayım hep beraber Konya'ya gidicez orayla ilgili de bir yazı paylaşmayı düşünüyorum.
Eveett diyeceklerim bu kadardı sadece bayramda neler yaptığımdan bahsetmek istedim hemde blogtan çok uzak kalmak isemiyorum açıkcası.O zaman bayramınız mübarek olsun :)


Yorumlar

  1. iyi yolculuklaar, geçmiş olsuuuun. bi deee, bayram gelenekleri güzelmiiiş, hele o para kısmıııı :)

    YanıtlaSil
  2. Zehra yaaa, konyayı da yazz , hem bir konyalısın dimi :D şuan çok yorgunum , yarında ıspartaya gidicez yaaa off, niye burada anlatıyorum bilmiyorum , yorgunluk beynime nüksetti galiba :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeni Bloga Merhaba

YOUNG VICTORIA FILM YORUMU